Frumuseți monstruoase - Marina Neagu


                              "Deschide bine ochii, nimeni nu este ceea ce pare!"

Cu fiecare carte scrisă de un autor român, care îmi place, mă bucur tot mai mult că avem oameni talentați, oameni care ar trebui să fie mai bine promovați. Marina Neagu este unul dintre acei oameni.

Tot încerc, încă de ieri, sa scriu recenzia cărții Frumuseți monstruoase și mă tot împotmolesc. Nu pentru că nu mi-ar fi plăcut cartea, ci pentru că mi-a plăcut așa de mult, încât simt că nu găsesc cuvintele potrivite să povestesc despre ea, ca nu cumva să îi stric farmecul.

Când realul se îmbină cu irealul, dragostea cu ura, binele cu răul, iese ceva monstruos de minunat. Autoarea a reușit să îmbine atât de frumos acțiunea, dragostea, suspansul și thriller-ul, încât nu poți lăsa cartea din mână decât când o termini....și nici atunci.


Lara este jumătate înger, jumătate demon. Crescută până la 18 ani, de un preot-gardian, Lara a fost ținută departe de gardienii care vânează umbrele, ca și ea, cât și de tentațiile care ar fi scos partea demonică din ea la suprafață.

Totul se schimbă când se mută în Valea Îngerilor. Acolo, Lara se împrietenește cu Clarissa, trecând peste sfatul tutorelui său de a nu își face prieteni. De asemenea, îi întâlnește pe Adrian, Vlad și Diana, gardieni care vânează umbrele.

Află că menirea ei este de a o distruge pe Regina Umbrelor, așa că viața ei liniștită până acum, se schimbă total.

Își găsește perechea în Adrian, cunoaște dragostea, dar și neliniștile ce vin odată cu ea.

Va reuși să facă față noilor provocări și să își ducă la bun sfârșit menirea? Când toți cei dragi ei mor sau sunt în pericol, va ști să își dea seama cine este cu adevărat vinovat?


Mi-a plăcut mult simțul umorului prezent în toată cartea, chiar și în situații limită. Mi-a plăcut conexiunea dintre Adrian și Lara, dragostea care a apărut fără să fie chemată. Mi-am dat seama cine este Regina Umbrelor și asta m-a cam enervat...aș fi vrut să îmi bat capul mai mult. (Dacă nu aș fi ghicit, m-aș fi enervat că nu am intuiția bună, deci tot aia era :D).

" Am ridicat capul și l-am privit. Nu îmi venea să cred! Adrian devenise romantic?
  Era oficial! Imposibilul s-a produs și mâine puteam să mă urc în plop, să culeg pere. Astăzi, nici sub amenințarea cu moartea nu aveam de gând să cobor din pat. "

Cartea a apărut la Editura Quantum Publishers. O puteți achiziționa de aici.

Etichete: , , , , ,