Lanțul de crime - Meg Gardiner


Încep prin a vă spune că de mult timp nu am mai citit un thriller atât de bun. Pentru iubitorii genului, sfatul meu este să citiți neapărat această carte, pentru că are tot ce îi trebuie să fie extraordinar de bună. 

Când fostul spion Phil Delaney dispare fără urmă, fiica sa, Evan, este hotărâtă să facă orice este nevoie pentru a îl aduce acasă teafăr. Deoarece poliția consideră că Phil a fugit, pur și simplu, pe umerii lui Evan cade salvarea acestuia, cu orice preț.

Se aruncă tumultuos în cea mai mare aventură a vieții sale, în care pericolul o va pândi la orice pas. În schimbul tatălui său, răpitorii au cerut dosarul Riverbend, în 72 de ore. Vor fi cele mai lungi 72 de ore din viața ei. Dosarul conține informații clasificate despre o misiune la care a lucrat împreună cu Jakarta, care este și ea de negăsit. 

Detaliile compromițătoare despre Rio Sanger, femeia care făcea prostituție cu minori, pe care îi răpea și apoi îi injecta cu hormoni pentru a le opri creșterea sunt bine păzite, în dosarul criptat. Evan va trebui să cutreiere lumea, în 72 de ore, pentru a aduna informația, pe bucăți.

Însă Rio și-a trimis și ucigașii pe urmele ei, pentru a fi sigură că obține dosarul. Întrebarea este...de ce abia acum? De ce, după atâția ani de la operațiune, îl răpește pe Phil și este disperată să obțină informațiile?

Suspans, secrete bine păzite, crime sângeroase și un final extraordinar, la care nu m-am așteptat nici măcar o secundă. Asta caut eu la un thriller bun și asta am găsit în Lanțul de Crime.

Mulțumesc, Editura Univers, pentru această carte minunată! O puteți achiziționa de aici

Etichete: , , , ,