Te voi găsi - O. G. Arion


Legende, magie, mistere, creaturi ciudate, puteri nebănuite, dragoste, suspans. O. G. Arion ne duce cu măiestrie de la extaz la agonie, de la dragoste la ură, de la real la ireal, de la uman la inuman.

În Ultimul viking i-am lăsat pe Victoria și Arrio bine-mersi, îndrăgostiți până peste cap. profitând de toate beneficiile relației lor ciudate. Dar nu toate pot fi roz, nu-i așa? 

Arrio și Ian pleacă să împrăștie argintul blestemat prin lume, lăsând-o pe Victoria plină de dor și de dorința de a îl avea din nou în  brațele ei de muritoare pe nemuritorul cel rece la atingere, dar atât de cald la suflet.


La Lyon, Arrio dispare subit, fără ca nimeni să aibă măcar o idee unde este. Ian o anunță pe Victoria, care își intră în rolul de eroină curajoasă, gata să facă orice să își aducă iubitul înapoi. Înarmată cu mult curaj, Victoria pleacă din nou în aventură, împreună cu Ian, cu elfa Serena (da, există și elfi în lumea ei ciudată :P) și cu nefilimul Einar (jumătate muritor, jumătate nemuritor).

Toate indiciile le arată că Arrio a fost răpit și îi conduc spre Irlanda, un loc în care magia e la ea acasa. Ruinele castelelor de altădată ascund mistere și creaturi magice și undeva este și Arrio...

Moartea trece din nou pe lângă Victoria, pe urmele căreia sunt mai mulți asasini. Odată cu fiecare obstacol depășit, sunt din ce în ce mai aproape de scopul lor. O paradă nemuritorilor defilează prin fața Victoriei, fata care până de curând habar nu avea de aceste lucruri. Moneda a schimbat-o și pe ea, căpătând unele puteri pe care nu știe încă să le folosească prea bine.

Într-o goană continuă, Victoria devine mai puternică în fața ochilor cititorului. Despre ea este vorba în acest volum, despre căutarea celui iubit, despre sacrificii, despre zbuciumul interior. Eu am văzut-o ca pe o prințesă războinică, gata să dărâme orice zid, pentru a îl salva pe cel iubit. Curajul, combinat cu umorul caracteristic, m-au făcut să o îndrăgesc și mai tare. Și, chiar dacă Arrio nu a fost prezent fizic prea mult, nici nu am simțit nevoia. A fost prezent în mintea ei clipă de clipă și asta a fost de ajuns. :) Plus că reîntâlnirea s-a lăsat cu scântei. :D



Mi-a plăcut cum au evoluat personajele, mi-au plăcut relațiile dezvoltate puțin câte puțin, mi-a plăcut că situațiile, deși ciudate, au fost credibile, în același timp. De fapt, mi-a plăcut totul!

Abia aștept să citesc volumul 3 al Seriei Nemuritor! Între timp, puteți achiziționa volumul 2, de aici.

Mulțumesc, Editura Librex!

Etichete: , , , , ,