Ultimul viking - O. G. Arion


Despre Ultimul viking al Oanei Arion s-a tot scris de bine. Și, cum eu sunt curioasă din fire, am zis că trebuie să o citesc. Doar că eu nu am mai citit nicio carte cu vampiri, de la Dracula încoace. Mi-o plăcea, nu mi-o plăcea? Dilema asta am avut-o până am deschis cartea...că pe urmă nu am mai putut-o lăsa din mână. M-a cucerit și gata!


Viața Victoriei Grey se schimbă radical, atunci când se mută într-un orășel micuț, pentru a restaura cafeneaua Coquette, pe care i-a dăruit-o bunicul său Renunță la jobul ei de medic veterinar și se dedică în întregime noului proiect, în care își pune toată pasiunea. Însă va avea nevoie de mai mult decât dăruire și pasiune pentru a face față încercărilor care o așteaptă...

Cu o seară înainte de marea deschidere a cafenelei, Victoria găsește, într-un gang întunecat, un bărbat rănit grav. Înainte de a muri, acesta îi încredințează o monedă veche, pe care o pune să jure că o va păzi, pentru că "ei nu trebuie să afle". 

Odată cu experiența traumatizantă prin care a trecut, tot Universul Victoriei se dă peste cap. Află că lumea pe care o știe ea este doar o mică parte din ceea ce ne înconjoară. Deodată, în viața ei își fac apariția vampiri, vârcolaci, vikingi, entități despre care putea să jure că există doar în imaginația prea bogată a unor persoane.

Moneda blestemată pe care i-a dat-o muribundul îi aduce numai necazuri, fiind mereu în pericol, urmărită de cei ce și-o doresc. Însă îi aduce și marea sa dragoste, pe Arrio, vampirul cu ochi argintii și părul negru, care face inimile femeilor să suspine. Da, veți spune că poate e un clișeu...muritoarea se îndrăgostește de un nemuritor. Nu e deloc așa. E o poveste de dragoste inedită, frumoasă, care te ține pe jar. Dialogurile sunt amuzante, personajele carismatice, așa încât citești povestea cu așa o lejeritate, de ți se pare chiar absolut normală lumea asta atât de necunoscută.

Arrio și Ian (ultimul din neamul vikingilor și un vârcolac de mii de ani) o ajută pe Victoria să ducă moneda acolo unde îi e locul, lângă tezaurul pierdut. Va fi aventură periculoasă și ei se vor afla mereu la graniță dintre viață și moarte, real și ireal, legendă și realitate.

Mulțumesc Editurii Librex și Oanei Arion pentru această carte minunată! Este primul volum al Seriei Nemuritor și o puteți achiziționa de aici.

Etichete: , , , , ,