I.R.En - Sandra Coroian




V-am zis vreodată că mie nu prea îmi place să citesc Sci Fi? Dacă v-am zis, treceți cu vederea, nu mă băgați în seamă! Cartea Sandrei mi-a plăcut tare mult, m-a făcut să uit de toate prejudecățile mele, să uit că nu îmi prea place genul, să uit și să închid gura câteodată. Pentru că, da, te lasă cu gura căscată... 


De ce? Aud un de ce? Păi cum de ce, dacă te face să îți întorci viața și existența pe toate părțile, dacă te face să îți pui întrebări care nu ți-ar fi trecut până acum prin cap? Oare știm cu adevărat cine suntem și în ce lume trăim sau totul e doar în mintea noastră, fiecare având propria lui imagine și percepție asupra lumii? Oare trăim și visăm sau trăim în vis? Visul e realitate sau realitatea e vis? Aș putea să continui, deoarece am muuuulte întrebări, dar să vă spun și câte ceva despre carte. :)


Lumea în care trăiește Cehel este guvernată de reguli simple, unde totul e alb sau negru, nu există cale de mijloc. Cei 5 supremi conduc lumea și o mențin în ordine, datorită celor 5 coduri, care trebuiesc respectate cu sfințenie. Cehel este un Healer, o ființă superioară celorlalți, cu o inteligență care stârnește invidii și teamă. Abandonată de părinți, pentru binele Sistemului, Cehel este antrenată de comandatul Helen, fără să știe exact ce se așteaptă de la ea. 


Prima misiune alături de Jason, Mediatorul pe jumătate om, o învață pe Cehel ce este instinctul și că nu codurile sunt totul. Când Jason ucide pentru a o apăra, Cehel își urmează instinctul și nu spune nimănui. Însă, când subiectul pe care îl extrage cu greu este ucis cu sânge rece de Helen, Cehel decide să nu mai creadă în nimic și să afle în ce lume nebună trăiește.


Dar, când crede că găsește o soluție, se trezește într-o altă lume, pe un pat de spital, de unde evadează. Este salvată de Mun, de la care află că aceasta e lumea reală și până acum a trăit într-o realitate paralelă, inventată de cei ce o vânează.


 De ce este atât de căutată această simplă fată și de ce tuturor le este frică de puterea ei? De și-ar putea găsi puterea, l-ar salva pe Jason....Descoperă că nu este imposibil, când găsește o punte între cele două lumi, o posibilitate de a trece din una în alta, voit.  Să găsească oare răspunsurile căutate sau de abia încep problemele?



Mulțumesc, Quantum Publishers, pentru o carte extraordinară! O puteți achiziționa de aici.



Etichete: , , , ,