Interviu cu Adriana Ivan - Prefață de carte

Pentru că știu că vă place să îi cunoașteți mai bine pe oamenii de care vă ciocniți în mediul online, m-am gândit să continui seria interviurilor.

De data asta, sunt luați în vizor bloggerii de carte. Le citim articolele, interacționăm pe grupuri, dar nu știm multe despre ei. Haideți să aflăm împreună!

Prima luată la rost este Adriana Ivan, de la Prefață de carte, prietena mea bună, împreună cu care am și grupul Prefață de carte și Porția de citit, unde vă așteptăm cu drag!





1. Ce consideri că trebuie să știm despre tine? :)

E important să știți că sunt o persoană sinceră, dar nu foarte sociabilă! Pe blog și pe grup îmi mai fac de cap, dar în restul timpului sunt destul de rezervată cu cei ce încă nu îi cunosc prea bine. :D



2. O calitate şi un defect care te reprezintă!

Aici poate o să sune ciudat, dar o să folosesc același cuvânt pentru ambele: modestă!



3. De cât timp scrii pe blogul Prefață de carte și cum te-ai apucat de scris?

Blogul a sărbătorit în februarie un anișor, dar m-am apucat să scriu la modul serios undeva prin mai anul trecut.
M-am apucat să scriu deoarece citeam tot felul de cărți grozave și mi se părea vital ca să spun tuturor despre ele. Am descoperit că scrisul mă relaxează și faptul că articolele mele sunt citite, îmi oferă o mare bucurie :).



4. Cât timp dedici activității tale pe blog?

Nu aș putea să spun cu exactitate, dar pot spune că îmi ia destul de mult timp să imi scriu părerea despre o carte. O citesc și recitesc, încerc să mă asigur că transmite cât mai multe! Doar știi și tu câtă bătaie de cap ai cu mine.:D



5. În restul timpului liber, ce pasiuni mai ai?

Pe lângă citit, îmi mai place să realizez unghii tehnice-e o pasiune ce mi-a devenit meserie, îmi place să ascult muzică și să îmi beau cafeaua cu o prietenă, chiar și la telefon dacă altfel nu e posibil- da, am făcut o pasiune din asta. :D



6. Care consideri că e cel mai mare câștig avut în urma activității tale pe blog?

Cel mai mare câștig este faptul ca mi-am făcut prieteni și că am avut ocazia să discut cu o parte din autorii români contemporani dragi nouă!



7. Care e "dezavantajul" faptului că ești Blogger?

M-am obișnuit să îmi petrec timpul liber cu oameni "de calitate". :)




8. Ce părere au cei din jur de pasiunea ta? Ai avut susținere de la inceput sau te-ai luptat cu morile de vânt?

Am avut susținere din partea soțului și a unei prietene bune, ce încă mă impulsionează când e cazul (se știe ea :D).



9. Cum îți alegi recenziile? Citești doar cărți care te atrag, sau citești ceea ce caută cititorii?

Încerc să citesc ce mă atrage, dar uneori, când văd că multă lume se interesează de o anumită carte, devin curioasă și încerc. 



10. Consideri că oricine poate să devină Blogger?

Da, oricine e pasionat și scrie corect. :)



11. Un sfat pentru cei la început de drum!

Puneți pasiune în tot ceea ce faceți și nu călcați cadavre pentru a vă atinge scopul. Este loc pentru toată lumea.



12. Un gând pentru cei ce te citesc. :)

Vă mulțumesc că mă citiți și că vă petreceți timpul cu noi pe grupul Prefață decarte și Porția de citit.


Adriana, mi-a făcut mare plăcere să te iau la întrebări. :P


Etichete: , ,