Nou în bibliotecă #19



Curioși ce e nou în biblioteca mea? :D Luna iulie a fost luna de concediu. :P Nu am citit mult, dar cărțile tot s-au adunat. 25 la număr. :)


Inspiră adânc! Expiră! am primit-o pentru recenzie, de la autor. În curând îi urmează rândul.


Arhitectul parizian am câștigat-o pe un grup de lectură. :)



... la fel ca și Noi începuturi în Eclipse Bay

Mulțumesc!


Pasăre cântătoare, du-mă la Necunoscuta de la Wildfell Holl, să îi spun Te-am dorit într-o seară! :P Sau să îi spun că abia aștept să citesc cărțile? Mai bine așa. Mai ales că sunt cadou de la prieteni dragi. :)


Enciclopedia și Teroare la Amsterdam le-am luat de la un anticariat, de la mare. Nu m-am putut abține. :)


Legendele șefului de gară am primit-o de la autor, pentru recenzie. Va urma...


Cum să te îndrăgostești este o carte care tratează subiecte sensibile, o carte care te afectează și pe care o citești rugându-te să fie bine. Mulțumesc, Editura All! Recenzia o puteți citi aici.


Sunt aici mi-a adus-o Elefantul. Eu nu știu nimic. :P


Homo in fabula este o carte de piese de teatru, primită de la autor. Urmează curând.


Tot Elefantul e vinovat și pentru Meridianul sângelui.


Adriana mi-a făcut cadou Cină cu Anna Karenina. Mulțumesc!


Corbul și trandafirul, Vreau să fiu soția ta! și Pasiunea unei femei le-am primit de la Editura Miron! Mulțumesc!


Claudia Groza le-a trimis celor mici niște cărți minunate. Despre Povești cu îngeri v-a povestit Amira aici. Celelalte urmează.


Flower este o carte de vacanță, relaxantă, alegerea noastră pentru #carteade10, pe grupul Prefață de carte și Porția de citit. Mulțumesc, Libris! Recenzia o puteți citi aici.

Sunt în urmă cu cititul, ca de obicei. Dar, am o scuză: e vară. :)

Voi ce noutăți aveți în bibliotecă?

Etichete: , , , , , , , , , ,