Diabolic - Am murit, din fericire #5 - Theo Anghel - Recenzie


Mă gândeam să protestez și să nu mai scriu recenzia asta. Uite-așa, că nu vreau eu! Dacă o scriu, chiar trebuie să mă despart de personaje, de data asta definitiv. Nu cred că Theo va mai fi convinsă să scrie și volumul 6. :))

Așadar și prin urmare, o să îmi fie maxim de dor de toți, mai ales de Oriana și de drăcușorul de Abel. Totuși, oricât aș protesta, sunt datoare cu o părere, așa că nu am încotro. 

În volumul anterior, viața Orianei începea să prindă contur, alături de Marc și de îngerii ei. (Ca să înțelegeți despre ce vorbesc, citiți recenziile anterioare!). Ce nu știa ea este că Marc și-a vândut sufletul Iadului, printr-un pact făcut cu Malorum. Pact care ar fi salvat-o pe ea și ar fi ajutat-o să se întoarcă în Chaos. Astfel că Oriana ajunge din nou în Chaos, împreună cu îngerii, dar fără dragostea ei, Marc. Își reia viața de recuperator, dar își pierde iubirea. Își revede vechii prieteni, dar îi pierde pe cei noi.

Își face promisiunea de a îl găsi și salva pe Marc, deși știe că șansele ei sunt minime. Îngerii ei, întorși în Chaos cu amintirile din viața anterioară, au propriile probleme de rezolvat și proprii demoni de învins. Nimic nu mai este cum ar trebui și Oriana începe să își piardă speranța.

Misiuni din ce în ce mai grele îi dau bătăi de cap și îi pun răbdarea la încercare. Cineva se joacă cu nervii ei și ea este din ce în ce mai răzvrătită împotriva Creatorului, care îi lasă de izbeliște. 

Probleme anterioare revin peste ea ca o avalanșă. Încearcă să ajute pe toată lumea și, în același timp, să rămână cu mințile întregi, în lipsa lui Marc. Dar cum va reuși ea să facă față avalanșei de emoții și de probleme?

Misiunea cea mai grea pe care o are este să îl ducă pe Gudila, învățăcelul ei, în Sanctuar. Însă, se pare că cineva nu vrea să îi lase să ajungă acolo, deoarece sunt urmăriți la tot pasul de demoni, pericolul fiind o stare de fapt, din nou.

Însoțită de îngerii ei, de Astrid, de preotul Sandu și de Gudila, Oriana ajunge la Sanctuar, în pofida tuturor piedicilor care i se pun în cale. Ajunsă acolo, însă, află de la Malorum că l-ar putea recâștiga pe Marc. Dar, care să fie prețul oare? Este ea dispusă să îl plătească? Poate avea încredere în reprezentantul Iadului? Iubirea pentru Marc o va face să nu mai gândească rațional sau va reuși să rămână stăpână pe sine?

În acest volum, am fost veselă, tristă, uimită, mulțumită, nervoasă, dezamăgită. Am râs în hohote cu personajele și am suferit alături de ele. Am rămas cu gura căscată, atunci când lucrurile au luat întorsături pe care nu mi le-aș fi imaginat vreodată. Am dat pagină după pagină, tot mai avidă, tot mai curioasă, tot mai încântată. Mi-am dorit să încetinesc ritmul, conștientă că mă despart de niște prieteni, dar nu am reușit. 500 de pagini au zburat ca prin farmec. Cu mâna pe inimă vă spun că seria asta nu e de ratat! Toți iubitorii de fantasy ar trebui să o citească! Iar cei care nu iubesc acest gen, îl vor iubi după. 

Mulțumesc Editurii Quantum Publishers și lui Theo Anghel pentru o serie minunată! Cartea o puteți achiziționa de aici.

Etichete: , , , , , ,