marți, 26 septembrie 2017

Întâlnire literară cu Toamna


 Ajutor! Îmi strigă Toamna din camera ei, cu o voce tremurândă.

Deschid ușa, hotărâtă să văd care e problema, unde arde. Doar că mă izbesc de un morman de haine și încălțăminte, care mă împiedică să înaintez. Decid să îmi păstrez calmul și să o las să se desfășoare.

- Dacă vrei să te ajut, ai putea să îmi faci loc să trec, sau să ieși tu. Sunt nițel cam blocată. În camera ta, au început să crească mormane de haine.

Văd o umbră de zâmbet, deci sunt pe drumul cel bun. Apoi, încruntarea îi revine.

 Mamăăăă! Peste o săptămână am o întâlnire fooooarte importantă și nu am nimic de îmbrăcat. Nimic, nimic. Ce mă fac?

- O întâlnire? Când ai avut timp să cunoști pe cineva, având  în vedere că ai stat doar cu nasul în cărți? Îmi aruncă o privire atotștiutoare și mă aștept la o replică acidă.

- De parcă tu ai făcut altceva! 

Începem să râdem amândouă și atmosfera se detensionează.

- Mami, e o întâlnire literară. Autorul meu preferat își lansează cartea la noi în oraș.

- Atunci, hai să vedem cum rezolvăm situația. Dar, cu o condiție!

 Știu deja! Mergem împreună.
  
-  Atunci, la cumpărături cu noi!

Fericită că am făcut-o să zâmbească, deschis site-ul meu preferat și mă apuc să caut ce ne trebuie. Toamna vine cu câte o cană de ciocolată caldă, să ne relaxăm și mai bine. În primul rând, ne trebuie paltoane. Dar, nu orice fel de paltoane, ci niște paltoane de damă elegante, care să meargă mână în mână cu evenimentul.

- Mami, acesta roșu e superb. Merge de minune cu o rochiță și o pereche de ghete din piele. Voi arăta senzațional. Până și personajele cărții vor fi invidioase pe mine.

- Normal că vor fi. Vei fi numai culoare și zâmbet.

- Sunt așa multe modele de ghete că nici nu știu ce să aleg.

Orice ai alege, sigur vei arăta minunat!


Când o văd zâmbind, uit de orice problemă. Și e ușor să o fac să zâmbească: o carte bună, o ciocolată caldă, o sesiune de cumpărături. Toamna mea e veselă și caldă, zâmbitoare și prietenoasă. Râde zgomotos, își face repede prieteni și toată lumea o place. Nu prea există persoane cărora să nu le placă Toamna, cu ale ei calități.

- Mami, hai să alegem și pentru tine.

- Eu deja știu, draga mea! Voi merge pe culoare și eleganță. De pe Answear.ro, ai de unde alege pentru toate gusturile.



 Gata! Suntem pregătite. Acum ne putem întoarce la cărțile noastre!

P. S. Cu acest articol particip la Superblog 2017. E prima participare, prima probă, așa că urați-mi succes! Abia aștept să aflu părerile voastre. :)


61 de comentarii:

  1. Cum să nu adori toamna când îți dă ocazia să te îmbraci atât de frumos!
    Îmi place mult articolul, abia aștept și altele! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. un articol foarte frumos. Mult succes Catalina :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Toamna este anotimpul meu de suflet...l-aș îmbrăca oricând în ce ai ales tu! Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate ținute, numai bune pentru o zi magică de toamnă... Felicitări pentru articolul minunat și mult succes! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi place dialogul purtat cu Toamna și ținutele de asemenea. Multă baftă la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  6. Un articol de sezon binevenit, frumos compus si cu umor. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  7. Succes, Catalina!
    Sa treci cu bine peste fiecare etapa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mult succes, Catalina! Cu articolul tau m-ai facut sa ma uit mai frumos la toamnă, care nu e tocmai preferata mea:) Big lume!! !

    RăspundețiȘtergere
  9. Bafta! Eu as face pozele putin mai mari, nu se vad bine piesele si e pacat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult de sugestie! Voi fi mai atentă la acest aspect. :)

      Ștergere
  10. Imi place mult articolul tau, e foarte creativ. Iti doresc bafta multa!
    Tinuta aleasa de tine imi place mult de tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, mult! Care din ele îți place mai mult? :)

      Ștergere
  11. Succes Catalina! Foarte fain articolul si amuzant!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-a placut mult de tot articolul. Succes! O sa preiau si eu reteta toamnei cu ciocolata calda, o carte buna si shopping.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multa bafta. Nu ma indoiesc ca vei avea, cu asa o tinuta.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mă scuzați de deranj, am văzut că aveți blogul axat pe cărți și participanți la SuperBlog. Doresc să vă cer o părere, nu vă este frică că o să aveți prea multe articole tip reclamă. Întreb asta deoarece particip și eu și mi-a venit acest gând în minte și nu am pe cine întreba.
    Ps: frumos blogul în sine, nu doar articolul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este niciun deranj. :) Pe cititorii mei nu îi deranjează faptul că eu particip la o competiție, ba chiar mă susțin. Eu zic că nu aveți de ce să vă faceți griji. Nu sunt doar reclame, sunt articole creative. Mult succes!

      Ștergere
  15. Eu ador toamna ca vine ziua mea și voi primi multe cadouri, in plus toamna aceasta este speciala, vom fi din nou nasi si astept sa vina pe lume si finuta mea!
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo. Chiar se anunță o toamnă specială. La mulți ani, să vă distrați la nuntă şi să vă fie sănătoasă finuța!

      Ștergere
  16. imi place cum ai imbinat toamna cu cititul! mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mult, mult succes!! Tinutele sunt super!

    https://medeeasjourney.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  18. Prima rochita mi se pare prea incarcata pt gustul meu, dar a doua e super,imi place combinatia de gri-crem cu rosu maxim.

    RăspundețiȘtergere
  19. Succes la SuperBlog!
    Note frumoase si multa inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ideea este originala, super-bafta la super-blog!

    RăspundețiȘtergere
  21. Cineva participa la Superblog :) Bafta multa si inspiratie cat cuprinde!
    paolaivan.ro

    RăspundețiȘtergere
  22. Mai, dar tu ai talent la scris. Acum imi dau seama ;)
    Poate in curand si publici ceva.. ce zici? :)
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  23. Mult succes la Superblog !Un articol foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumoasa intalnire cu toamna. Mult succes cu articolul!

    RăspundețiȘtergere
  25. Foarte interesanta abordarea temei. Am at si eu ceva comenzi e la answer anu trecut si imi plac firmele pe care le comercializeaza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Am văzut şi eu multe lucruri frumoase la ei. :)

      Ștergere
  26. Chiar si toamna se plange ca nu are cu ce se imbraca :D

    RăspundețiȘtergere