Întâlnire literară cu Toamna


 Ajutor! Îmi strigă Toamna din camera ei, cu o voce tremurândă.

Deschid ușa, hotărâtă să văd care e problema, unde arde. Doar că mă izbesc de un morman de haine și încălțăminte, care mă împiedică să înaintez. Decid să îmi păstrez calmul și să o las să se desfășoare.

- Dacă vrei să te ajut, ai putea să îmi faci loc să trec, sau să ieși tu. Sunt nițel cam blocată. În camera ta, au început să crească mormane de haine.

Văd o umbră de zâmbet, deci sunt pe drumul cel bun. Apoi, încruntarea îi revine.

 Mamăăăă! Peste o săptămână am o întâlnire fooooarte importantă și nu am nimic de îmbrăcat. Nimic, nimic. Ce mă fac?

- O întâlnire? Când ai avut timp să cunoști pe cineva, având  în vedere că ai stat doar cu nasul în cărți? Îmi aruncă o privire atotștiutoare și mă aștept la o replică acidă.

- De parcă tu ai făcut altceva! 

Începem să râdem amândouă și atmosfera se detensionează.

- Mami, e o întâlnire literară. Autorul meu preferat își lansează cartea la noi în oraș.

- Atunci, hai să vedem cum rezolvăm situația. Dar, cu o condiție!

 Știu deja! Mergem împreună.
  
-  Atunci, la cumpărături cu noi!

Fericită că am făcut-o să zâmbească, deschis site-ul meu preferat și mă apuc să caut ce ne trebuie. Toamna vine cu câte o cană de ciocolată caldă, să ne relaxăm și mai bine. În primul rând, ne trebuie paltoane. Dar, nu orice fel de paltoane, ci niște paltoane de damă elegante, care să meargă mână în mână cu evenimentul.

- Mami, acesta roșu e superb. Merge de minune cu o rochiță și o pereche de ghete din piele. Voi arăta senzațional. Până și personajele cărții vor fi invidioase pe mine.

- Normal că vor fi. Vei fi numai culoare și zâmbet.

- Sunt așa multe modele de ghete că nici nu știu ce să aleg.

Orice ai alege, sigur vei arăta minunat!


Când o văd zâmbind, uit de orice problemă. Și e ușor să o fac să zâmbească: o carte bună, o ciocolată caldă, o sesiune de cumpărături. Toamna mea e veselă și caldă, zâmbitoare și prietenoasă. Râde zgomotos, își face repede prieteni și toată lumea o place. Nu prea există persoane cărora să nu le placă Toamna, cu ale ei calități.

- Mami, hai să alegem și pentru tine.

- Eu deja știu, draga mea! Voi merge pe culoare și eleganță. De pe Answear.ro, ai de unde alege pentru toate gusturile.



 Gata! Suntem pregătite. Acum ne putem întoarce la cărțile noastre!

P. S. Cu acest articol particip la Superblog 2017. E prima participare, prima probă, așa că urați-mi succes! Abia aștept să aflu părerile voastre. :)


Etichete: , , , , , ,