Fii mamă, fii hot, fii Hotmama!



Vă scriu sub influența hormonilor. Sunt în plin proces de înțărcare, după 1 an și 7 luni de alăptare la cerere. Să vă spun ce înseamnă la cerere. Un băiețaș ghiduș, care țipă cât îl ține gura, Mami, dă-i țiți!, în cele mai nepotrivite locuri și momente: la coadă la poștă, în supermarket, la o întâlnire. 

Să ferească Dumnezeu să fi avut o bluză prea decoltată, că imediat eram cu toate cele pe afară. Grav era și când bluza nu era destul de decoltată, că mă dezbrăca în sens invers. Să nu mai vorbim de rochițe...

Nu mai zic de perioada sarcinii. Imaginați-vă un butoi, cu două bețe de picioare. Așa arătam eu. Acum, imaginați-vă același butoi, că vrea să își cumpere pantaloni. Strâmți la burtă, ok pe picioare. Ok la burtă, laaaargi pe picioare, de zici că înotam în ei.

Ei, dacă mi-ar fi spus și mie cineva de Hotmama, alta ar fi fost situația. Nu, nu de mama mea cea hot, ci de site-ul unde găsești doar haine de alăptare și haine de gravidă. Și sunt așa frumoase, că parcă aș mai face un bebe. Ha, ha… glumă nesărată!

În schimb, pot să ajut alte gravide și mămici care alăptează, arătându-le că există soluții să arăți bine și în această perioadă frumoasă. Și, cum altfel, decât prin cele mai cunoscute metode: radio și televiziune?

Porția de citit, împreună cu Radio Gold Fm și cu TVR2, demarează campania de informare "Fii mamă, fii hot, fii Hotmama!"

Sursă poză Hotmama.ro

Cum?



Deja, mai multe mămici și viitoare mămici mi s-au alăturat și vă vor povesti și ele despre experiențele lor, prin intermediul blogului meu.



Vrei să te simți bine în pielea ta chiar și în timpul sarcinii și al alăptării? Intră pe Hotmama.ro și redescoperă-ți încrederea în tine! Haine de gravidă și haine de alăptare te așteaptă să le îmbraci. Transportul este gratuit, indiferent de valoarea comenzii. Ce mai aștepți? Ești la un click distanță de a te simți din nou sexy.


Acestea fiind spuse, bucurați-vă de sarcină și alăptare! Eu fug, mă cheamă micul terorist!


La radio, vreau să ajung la radio
Să vă povestesc despre Hotmama.


Cu un spot și-o prezentare,
Promovarea e în floare.
La tv cu-un reportaj,
Parcă am mai prins curaj.
Pe blog cu înc-o poveste,
Noi acum îți dăm de veste:
Mii de haine colorate
Vor să fie îmbrăcate.
Ești gravidă, alăptezi?
Poți să te reinventezi.
Fii Hotmama, zău așa,
Simte-te bine-n pielea ta!


Articol scris pentru proba numărul 27 și ultima a competiției Superblog2017. Campania este fictivă, dar sunt deschisă la ideea de a o pune în practică. 

P. S. Burta din poze este proprie și personală. :P



Etichete: , , , , , , , ,