Fotografierea copiilor - Sfaturi și trucuri pentru fotografii încântătoare - Jens Bruggemann, Leonie Ebbert



Mulți dintre voi știți că sunt pasionată de fotografie. Cei cu care m-am întâlnit, la diverse evenimente, au văzut că am mereu aparatul foto la mine.

De când am primit, de la Editura Casa, cartea Fotografierea copiilor, am ținut-o doar pe lângă mine.

Într-adevăr, a trecut ceva timp de când am primit-o. Vă povestesc așa greu despre ea, deoarece am preferat să o analizez, să pun în aplicare și apoi să împărtășesc cu voi.





Când vine vorba de fotografierea copiilor, știm cu toții că e cel mai greu. Copiii, mai ales cei foarte mici, sunt mereu în mișcare, se plictisesc repede, trec de la o stare la alta fără să îți dai seama. De aceea, trebuie să fii mereu pregătit, cu aparatul în mână și să faci cât mai multe fotografii, să ai ulterior de unde alege.

Trebuie să te adaptezi programului copiilor și să renunți la toate scenariile pe care ți le-ai făcut. Copiii sunt imprevizibili, tot ce putem face e să ne adaptăm.





Am găsit în carte trucuri pentru a le atrage atenția, idei de decoruri și recuzită, precum și sfaturi tehnice, ce țin de luminozitate, contrast, prelucrare. Am învățat care este diferența dintre fotografiile din interior și cele din exterior, cum să mă folosesc de funcțiile aparatului pentru a scoate în evidență frumusețea și inocența copilăriei.

Eu sunt începătoare, mai am mult de învățat. Nici aparatura mea nu e profi, dar încerc să profit de orice truc pentru a aduna amintiri minunate. Consider că această carte este foarte utilă și fotografilor profesioniști.




Mulțumesc, Editura Casa! Puteți achiziționa cartea de aici.

Etichete: , , , ,