Istorysim - Festival de carte și storytelling Galați


Bun găsit, dragii mei!

Probabil ați observat, săptămâna trecută, diverse poze pe pagina mea de facebook, de la prima ediție a festivalului de carte pentru copii, Istorysim.




Timp de 5 zile, Librăria Donaris a fost gazda a sute de copii dornici să pătrundă în universul cărților. Am creat împreună povești, am participat la diverse ateliere și ne-am întâlnit cu autori dragi.




Ne-am amuzat la teatru pentru copii, cu lupul cel fioros, apoi am zburat cu mătura, în timp ce povesteam despre căluții din Caruselul Cristinei. Am fost detectivi curioși, apoi am pătruns în Istoria lui Răzvan.







Am obținut autografe, ba chiar am și dat un autograf colectiv, semnat de zeci de copii care și-au creat singuri povestea animalelor și a zânei din pădure. Amira s-a bucurat să poarte discuții cu autorii și cu ceilalți copii pasionați de citit. 



Până la următorul festival, vă așteptăm în librărie, pentru a ne cunoaște și a participa la clubul nostru de carte. 

O zi plină de lecturi frumoase!


Etichete: , , , , ,