Nou în bibliotecă #22


O nouă ediție Nou în bibliotecă vă așteaptă.

În luna octombrie, 18 cărți noi au intrat în căsuța noastră. Haideți să le vedem, împreună. :)


A doua fată și Istoria lui Răzvan le-am primit de la Librăria Donaris. Mulțumim!

Despre Istoria lui Răzvan vă va povesti Amira în cadrul Festivalului de carte pentru copii, din perioada 6-10 decembrie, în compania autorului. :) 

Ne vedem acolo.



Tobele Toamnei este partea a 4-a a seriei Outlander, o carte care  are tot ce îi trebuie: pasiune, aventură, istorie, dragoste, acțiune, suspans, personaje bine conturate, descrieri minunate. 

Ginny Moon abia aștept să o citesc.

Ambele sunt de la Libmag. Mulțumesc!



Fără limite este primită de la Editura Amaltea. Abia aștept să o citesc.



Directorul școlii mele este un șobolan vampir, precum și celelalte trei cărți sunt primite de la Editura Corint, într-un colet surpriză.



Cele trei cărți sunt primite de la Editura Trei. Abia aștept să le citesc pe cele scrise de Martin Lugand.




Fericirea îmi scapă printre degete este o carte minunată, care m-a cucerit și m-a făcut să vreau să citesc și alte cărți ale autoarei.

Frățiorul și Karlsson de pe acoperiș a purtat-o pe Amira prin lumi imaginare.

Mulțumim, Libris!



Fata care citea în metrou e o carte despre și pentru noi, cititorii.

Zăpada Mieilor e pe lista de citit repede. 

Ambele sunt de pe Libmag.



Ziua în care la capătul celălalt al iubirii n-a mai fost nimeni am primit-o de la Prințesa urbană. A fost adjudecată. :)



Voi ce noutăți aveți în bibliotecă? Ați citit ceva din lista mea?

Etichete: , , , , , , , , , , , ,