Punctuleț bea Aquatique, să se facă mai voinic



- O s-avem un Punctuleț!

- Dacă o să mai bei așa multă apă, o să ineci Punctulețul!

- Lasă, dragă! Să se obișnuiască din burtă cu Aquatique.

Îi spuneam Punctuleț. Chiar și când aveam burta cât un pepene, tot așa îl alintam. Și pentru că trebuia să am grijă de Punctulețul meu, îi ofeream, încă din burtă, tot ce e mai bun și mai sănătos. Am început să beau Aquatique, apa oligominerală naturală plată, desemnată, în 2017, pentru al doilea an consecutiv, câștigătoare la categoria „Apă minerală plată pentru sugari și copii mici”.

Cei din jurul meu îmi ziceau că sunt fițe… că apa e apă, că și noi am crescut cu apă din fântână sau de la chiuvetă și nu am mai pățit nimic. De acord, poate că nu am pățit! Dar, dacă pot alege ce e mai bun, de ce să nu o fac?

 Cineva spunea că suntem atât de săraci, încât nu ne permitem să facem rabat la calitate. De ce am face la sănătate?

Din fericire, l-am alăptat exclusiv, timp de 6 luni. Cu apa a luat contact abia la diversificare. Până atunci am băut eu, din belșug. Vă întrebați de ce am ales Aquatique?  Pentru că este echilibrată, și are un conținut scăzut de minerale, care ajută la hidratare și la eliminarea toxinelor.  

Fiind o apă oligominerală, care provine din inima Carpaților, este perfectă pentru cei mai mici pitici, datorită efectului diuretic și a compoziției “ușoare”, cu conținut scăzut de sodiu și minerale. De asemenea, conținutul alcalin al apei reglează PH-ul și ajută la o bună funcționare a rinichilor. 

Și gustul e cel al apei reci de izvor, pe care o bei însetat pe munte și ți se pare cea mai bună. Teoretic, apa nu are gust. Practic, pentru mine are. Așa că, îl aleg pe cel care îmi place. Așa, pot visa la drumeții, îmi pot imagina o pădure înverzită și susurul unui izvor care…

- Mamiiii, apaaaa!

Și cam atât cu visarea!



A fost odată un pitic
Ce își dorea să crească.
Și mama-i dădea Aquatique,
Chiar înainte să ne nască.

Spunea ea că e sănătoasă
Și că e de izvor,
Așa că toată lumea-n casă
Tot bea și bea de zor.

Pe băiețelul cel isteț,
V-am spus eu cum îl cheamă?
I se spunea și Punctuleț
De către a sa mamă.


Însă îl cheamă Darius(el),
Pe băiețelul mic.
Și se va face voinicel, 
Fiindcă bea Aquatique.





Articol scris pentru Campionatul național de blogging de pe Blogalinitiative.

Etichete: , , , , ,