Nou în bibliotecă #1



An nou, postări noi! Începând de luna asta, vom avea rubrica " Nou în bibliotecă ", care va fi lunară.

Așadar, să vă prezint cărțile care și-au găsit un loc în biblioteca mea, în luna decembrie. Sunt în număr de 22, ceea ce e chiar mult. :) O parte le-am citit, altele încă își așteaptă rândul. :)




Requiem - este cea de-a treia și ultima carte din seria Delirium, o serie care mi-a plăcut foarte mult. Puteți citi recenzia aici.

Regele Magician - este partea a doua din seria Magicienii, a cărei recenzie o puteți citi aici.

Crăciunul în cele mai frumoase povestiri este o compilație cu mici povestioare de Sărbători, care mi-au adus aminte de copilărie. Puteți vedea recenzia aici.

Toate 3 cărțile sunt primite de la Editura Nemira. Mulțumesc!




Căței pierduți și oameni singuri este o poveste sensibilă, despre dragostea necondiționată. Recenzia o găsiți aici.

Hendrik de Mol și Planeta de Aur este o poveste pentru copiii mici și mari. Vedeți părerea Amirei aici.

Reduși la tăcere este o carte polițistă excepțională, printre cele mai bune citite de mine. Vedeți recenzia aici.

Cărțile sunt primite de la Editura Univers, căreia îi mulțumesc!




Primite de la noul meu colaborator, PrintreCarti.ro. Mulțumesc!

Am reușit să citesc doar Să atingi Infinitul. Restul își așteaptă cumințele rândul.





Poveste de iarnă, Regina Zăpezilor și Blonda cu ochi Negri sunt primite de la Editura Nemira, cadou de Crăciun. :) Urmează să le citesc.





Trenul orfanilor am comandat-o de pe Elefant. Mi-am dorit-o de ceva timp și acum i-a venit timpul. E pe lista de citit. :)







Aceste 4 cărți le-am primit cadou de pe Elefant, la o comandă mai mare de 129 de lei.



Cam astea sunt noutățile din biblioteca mea. Am de recuperat la capitolul citit, așa că, să am spor. :)





Etichete: , , , , ,