Colaborator nou + CONCURS ÎNCHEIAT

UPDATE Câștigătorii îi puteți găsi aici!


Bun găsit, dragii mei!

Mi-a șoptit mie cineva că vă era dor de un concurs. :)

De curând, am început să citesc mai multă literatură autohtonă, pentru că avem autori talentați, pe care ar fi păcat să nu îi promovăm.

Noul meu colaborator, Allex Trușcă, este la început de drum. Nebunul Alb este romanul său de debut, unul care pare promițător, după descriere.

Deoarece mi-a trimis 3 cărți, una îmi va rămâne mie, iar două dintre ele vor merge la voi.


Ce trebuie să faceți?

- Like paginii Allex Trușcă

- Like Porția de Citit (știu, ați dat deja, dar zic și eu așa)

- Like și Share Public acestei postări

- Tag minim 2 prieteni la această postare și răspundeți la întrebarea "Care e ultima carte scrisă de un autor român, pe care ați citit-o?"


Concursul va dura până pe 02.12.2016, cei doi câștigători fiind anunțați pe data de 03.

Mult succes!

Etichete: , , , ,