Hotarul - Livia Furia - Recenzie



Sunt o ciudată și o recunosc! Nu doar o dată mi-am pus problema morții și am întors-o pe toate părțile. Niciodată nu m-a speriat cu adevărat ideea de moarte, ci mai mult m-a făcut curioasă. Oare ce există după? Să fie ideea de Rai și Iad corectă? Oare ne reîncarnăm? Sau ne plimbăm nestingheriți, privind pe toată lumea de aproape? Emisiunile despre lucruri paranormale erau printre preferatele mele. Pur și simplu eram fascinată de ele...și de extratereștri, dar asta e altă poveste. :D

Atunci când autoarea Livia Furia mi-a oferit cartea ei, pentru recenzie, am fost intrigată de copertă și de titlu. Mai apoi, am fost curioasă, citind descrierea de pe spate. Am avut parte de o lectură plăcută, originală, o lectură care te ține concentrat 100%.

Adrian, Miky și Răzvan au cam aceeași vârstă, însă par total diferiți. Adrian este un mic geniu și un copil hiperactiv, care îi dă bătăi de cap tatălui său. Miky este copilul ascultător, ce nu iese niciodată din cuvântul mamei sale. Răzvan este un copil răsfățat, fiind crescut de 2 bunici mult prea permisive.


Odată cu moartea mamei lui Miky, încep problemele, dar și aventura celor 3 băieți. Când unul din părinți îți moare, parcă ai vrea să îl mai vezi, să îl mai auzi...dar nu ca pe un strigoi, care îți bântuie nopțile și încearcă să îți facă rău. Pentru că asta face spiritul Minei, mama lui Miky.

Datorită mai multor evenimente mai puțin plăcute, Miky ajunge să locuiască împreună cu vărul său, Adrian și cu Răzvan. Toți trei sunt supravegheați de Baron, care nu este doar un simplu bărbat, ci și un supraveghetor al spiritelor.

Băieții descoperă că au puteri nebănuite, pe care vor fi nevoiți să le folosească, pentru a ieși cu bine din situația ciudată în care se află. 

Premoniții, puterea de a vorbi cu spiritele, călătoriile în alte dimensiuni, goana după strigoi...acestea sunt noile preocupări și ocupații ale celor trei prieteni.

Vor reuși să scape de spiritul Minei, ce se încăpățânează să îi bântuie? Vor reuși să îi păcălească pe cei de la Hotar, ce vânează suflete? Au o misiune grea, dar sunt hotărâți să învingă!

Mulțumesc, Livia Furia! Abia aștept continuarea!

Etichete: , , , , , ,