Interviu cu Oliviana Georgescu - Delicatese Literare


Azi, vom afla secretele Olivianei Georgescu, de la Delicatese Literare. Să o cunoaștem împreună!



1. Ce consideri că trebuie să știm despre tine? 

Sunt o visătoare și romantică incurabilă, ador cărțile romantice si finalurile fericite si sunt îndrăgostită de călătorii, de "frumos", de orice îmi da o stare de bine. Am de unde alege, având în vedere că în general am tendința de a vedea jumătatea plină a paharului. 




2. O calitate şi un defect care te reprezintă! 

Sunt sociabilă și prietenoasă, dar am o prea mare încredere în oameni, fapt care s-a întors de multe ori împotriva mea... 




3. De cât timp scrii pe blog și cum te-ai apucat de scris? 

De scris, scriu de când eram elevă și publicam articole și poezii în revista școlii. Blogul îl avem (eu și sora mea Tyna) din ianuarie 2016. 




4. Cât timp dedici activității tale pe blog? 

Foarte mult, prea mult, mult mai mult decât îmi "permit". Și asta se simte în alte aspecte ale vieții mele, îmi rămân alte treburi nefăcute sau neterminate... Încerc să mențin un echilibru, dar nu prea reușesc. .. 




5. În restul timpului liber, ce pasiuni mai ai? 

Care timp liber?!!! 




6. Care consideri că e cel mai mare câștig avut în urma activității tale pe blog? 

Cel mai mare câștig, în afară de cel evident că fac ceva ce-mi place și în care pun suflet, este interacțiunea cu mulți oameni minunați, pe care am bucuria de a-i cunoaste datorită acestei pasiuni comune. 




7. Care e "dezavantajul" faptului că ești Blogger? 

Răspunsul la întrebarea 4 cred că spune tot... 




8. Ce părere au cei din jur de pasiunea ta? Ai avut susținere de la inceput sau te-ai luptat cu morile de vânt? 

Și, și. .. depinde la cine fac referire... Uneori cred și acum că mă lupt cu morile de vânt, și mai cred că orice blogger are uneori senzația asta... 




9. Cum îți alegi recenziile? Citești doar cărți care te atrag, sau citești ceea ce caută cititorii? 

Mmm, o întrebare sensibilă. .. În proporție de 90 % citesc cărți care îmi plac, dar uneori am de citit, grație colaborărilor avute, unele cărți care nu sunt chiar genul meu preferat. Citesc orice fel de cărți, desi preferatele sunt, dupa cum am mai spus, cele romantice si fantasy, si apreciez oricând o carte bună, dar nu rezonez chiar cu toate, ceea ce mi se pare perfect normal. Nu se poate să ne placă tuturor toate cărțile. 




10. Consideri că oricine poate să devină Blogger? 

Da, atâta timp cât simte că își împlinește o pasiune și pune suflet în ceea ce face, și dacă la școală a fost bun la "limba și literatura română. " E ușor să-ti faci blog. Să scrii corect și coerent poate fi mai greu. .. 




11. Un sfat pentru cei la început de drum! 

Dăruire, timp și multă muncă, și încercați să fiți perfecționiști și originali! Și foarte important: fiți permisivi, evitați generalizările și pusul etichetelor. 




12. Un gând pentru cei ce te citesc. 

Vă mulțumesc, mă bucură și mă onorează aprecierea voastră!



Oliviana, îți mulțumesc și îți urez succes!

Etichete: , ,