Butonii - un cadou perfect pentru soțul meu



Vreau  și eu să caut ceva în istoricul Google, pe laptop. Știți cum se cheamă asta? Crimă și pedeapsă. Primele zeci de pagini sunt cu butoni cămașă și ceasuri. Mulți butoni și multe ceasuri…

- Sorineeeee, iar mi-ai intrat pe laptop!

 Da, iubire, mi-am clătit și eu ochii cu niște accesorii.

- Păi, și nu puteai să ți-i clătești de pe laptopul tău, să nu îmi umpli mie istoricul?

- Serios? Vrei să vorbim de Elefant și Libris și comenzile de cărți?

- Ah, stai liniștit, iubire! Glumeam și eu!


Butonii - un accesoriu de nelipsit, pentru bărbați eleganți


E mai rău ca o fată, zău așa. Când vede pe undeva butoni sau ceasuri, intră în fibrilații. E înnebunit după ele. Bine, și meseria lui presupune să se îmbrace mereu elegant, așa că nu există altă opțiune. Cam câte perechi de pantofi am eu, atâtea perechi de butoni are el. Bine, recunosc! E posibil să am eu cu vreo pereche de pantofi în plus. 

Treaba asta cu butonii e gravă. Sunt ca niște bijuterii de care orice bărbat e mândru. De ce credeți că sacoul e, de obicei, mai scurt decât cămașa? Să se vadă, domle, butonii! Că doar nu și-i pune degeaba.

 Argintii, aurii, eleganți sau amuzanți, cu model sau fără, simpli sau mai fistichii, butonii sunt un accesoriu care nu trebuie să lipsească din garderoba unui bărbat. Împreună cu un ceas stilat, dau întregii ținute o eleganță aparte și fac din bărbat o apariție remarcabilă. 
Păi, ce? Ei nu tre’ să fie șic?


Dacă tot are atâtea pagini deschise și mi-a stricat zen-ul și feng shui-ul, de am și uitat ce voiam să caut, ia să analizez eu mai bine. Un beculeț s-a aprins prin mintea mea, pe undeva, și tocmai știu ce îi aduce Moș Crăciun. Îi mulțumesc pentru idee, în gând , că doar nu oi recunoaște că eram în pană, și mă apuc de căutat. 

Cele mai multe pagini sunt deschise de pe site-ul Accesoriul.ro. Nu am mai auzit de ei până acum, dar au multe modele interesante. Îl înțeleg că s-a pierdut cu firea. Ai de unde alege. Găsesc o pereche de butoni cu un model cu dragon. Sunt superbi, așa că îi comand. Sigur îi va plăcea cadoul meu. Sper doar să nu și-i comande și el, între timp.



Etichete: , , , ,