Ochiul pisicii - Andrada Cosmina Posedaru - Recenzie


Cei care îmi citesc blogul știu deja că îmi place să descopăr autori debutanți. Am citit cărți bune sau mai puțin pe gustul meu, am descoperit oameni talentați, cu un potențial uriaș. Da, și ai noștri pot scrie bine! Nu trebuie să îi ocolim.

Când Cosmina Posedaru mi-a oferit cartea ei, pentru recenzie, am fost intrigată mai ales de faptul că e un roman polițist. Am fost curioasă să văd dacă mă poate ține în suspans, așa cum ar trebui. Ce am descoperit? O autoare tânără, cu potențial, care promite. 

Mi-a plăcut ideea cărții și modul în care a conturat acțiunea, întorsăturile de situații fiind un plus. Nu mi-a plăcut faptul că am găsit foarte multe greșeli, ceea ce a fost deranjant, pentru mine. Aici, consider că editura mai are de lucrat. Mi-au plăcut umorul și relațiile de prietenie, din carte, dar mi-a displăcut aroganța personajului principal.

Când Evelyn Grey dispare, detectivul particular William Evans este contactat de către Sophie Adams, jurnalistă de renume, pentru a descoperi misterul care stă în spatele dispariției. Lucrând într-un orășel în care nu se întâmplă niciodată nimic, William acceptă, surescitat de ideea de a face ceva mai palpitant. Singurul inconvenient este că trebuie să lucreze împreună cu Sophie, și nu singur, cum este el obișnuit.

Fentând poliția, ei reușesc să descopere cadavrul domnișoarei Evelyn, însă cercetările abia încep.  Cu ajutorul colegului de apartament a lui William, James, află ceea ce deja bănuiau: Evelyn a fost ucisă. Abia acum începe aventura vieții lor.

Cu cât se apropie mai mult de răspunsuri, cu atât viața le este mai amenințată. Un artefact străvechi pare să fie motivul crimei. Pe urmele lor este un egiptean care și-l dorește neapărat și ar face orice să îl obțină. Mai adăugați și o sectă de fanatici, care vor același lucru, și pericolul e maxim. Vor reuși ei să iasă vii din toată nebunia asta? Cine a omorât-o pe tânăra fată? Vor afla adevărul?

Mulțumesc, Andrada Cosmina Posedaru! Cartea o puteți achiziționa de aici.




Etichete: , , ,