Bio...ce? Biocart!


 - Azi este bio.

Bio… logie?

- Biografie?

- Biosferă?

- Biocart! Cosmetice naturale Biocart.

Zâmbete se întind pe fața prietenelor mele. Când vine vorba de cosmetice, suntem ca niște furnicuțe: adunăm, adunăm, adunăm. Ne place să testăm, să împărtășim opinii, să ne bucurăm împreună. Suntem ca niște copii mici, care se bucură de jucării noi.

- Hai, scoate tot ce ai! Nu am auzit niciodată de cosmetice Biocart.

- Andreea, ca de obicei, ești nerăbdătoare. Stai puțin să îmi scot arsenalul! În primul rând, au  doar cosmetice bio, organice, naturale, fără parabeni și extract de petrol, și netestate pe animale. Știu că asta vă place.

Crema de față cu extract de melc merge din mână în mână. Se aud exclamații care mai de care mai interesante. Este mirosită, întinsă pe față și sunt analizate ingredientele.

- Asta face parte din gama de cosmetice Bio Mer, gama mea preferată. Are doar ingrediente naturale și de calitate.

- Să vedeți ce fain e laptele demachiant!, o aud pe Mirela, dintr-un colț de cameră! E cu extract de mușețel și ulei de jojoba. Miroase senzațional.

- Ooo, l-ai și găsit! Chiar e fain. Știți doar că mie nu îmi place să mă demachiez, dar laptele ăsta îmi place, că intră repede în piele și nu o lasă unsuroasă.

- Să vedeți fază! Că mă întrebase ieri o colegă de muncă de unde poti să cumperi cosmetice bio, 100% naturale și i-am zis că degeaba caută, că sigur nu va găsi. Trebuie să o sun să îi zic că le găsește pe Biocart.

Andreea își ia telefonul și poartă o discuție animată, cu colega ei. Între timp, eu și Mirela ne uităm pe site-ul lor și tot mai adăugăm câte ceva în coș. Am văzut că transportul e gratuit la comenzi de peste 150 de lei, așa că vom face o comandă comună.

Eu sunt maxim de încântată de Bio Mer, Mirela vrea să testeze gama Urban Veda, pentru că sunt cosmetice cu lapte de măgăriță. Între timp, apare și Andreea lângă noi, fericită că a văzut că sunt cosmetice bio pentru copii.

E nevoie să mai spunem că am făcut o comandă așa de mare încât puteam să facem și separat și tot n-am fi plătit transport? Ne-am făcut un cadou de Crăciun, anticipat… cu 2 luni.

Fetelor, acum ce spuneți de un alt răsfăț? Cine vrea prăjituuuri?



Articol participant la competiția Blogathon2017.

Etichete: , , , , , , , ,