Hai, că întârziem la maică-ta!


- Dragă, merg și eu 5 minute până la vecina. Învârte și tu în oala cu ciorbă din jumătate în jumătate de oră! Pe același principiu funcționează și "Sunt gata în 5 minute!".

Merge prin casă în sutien și pantofi, agitată ca un Pepsi expirat. Pe pat e un morman de bluze de damă, fuste, rochii și cămăși.

Bigudiurile îi tremură în părul blod, de fiecare dată când fuge dintr-un colț în altul al camerei. Pe canapea, în pijama și cu telecomanda în mână, el o anunță tacticos:

- Dragă, în 5 minute trebuie să ieșim din casă, altfel întârziem la cină la mama. Crezi că ești gata?

- Nu ți-am spus că da și ultima data când m-ai întrebat? Lasă-mă să mă pregătesc, nu mă mai întrerupe!

Minute bune mai târziu, bigudiurile sunt scoase, părul este făcut, machiajul este gata. 

El se ridică și intră în baie. Se aude apa curgând. În 2 minute, iese și își pune pe el ce nimerește. Cămașa a purtat-o și ieri, dar e curată încă, Blugii lui preferați sunt aruncați pe spătarul scaunului, așa că îi îmbracă și e gata. În 4 minute.

- Dragă, ești gata?

- Sigur, iubitule! Imediat ce mă hotărăsc ce bluză să port. Cea roșie mă face să par grasă și pe cea verde am purtat-o și data trecută. Nu am nimic de îmbrăcat.

Se uită deznădăjduit la mormanul aruncat pe pat, însă nu îndrăznește să o contrazică.

- Iubita, ești frumoasă orice ai purta. Doamneee, de s-ar îmbrăca odată, ca să ieșim!

- Lasă, că știu eu cum ești tu. Zici doar așa, ca să scapi de gura mea. Și nu te mai uita atât la ceas, că doar ți-am zis că sunt gata în 5 minute!

O vede cum își pune pe ea o fustă neagră și o bluză crem. Arată așa bine că n-ar mai pleca de acasă.

- Arăți minunat! Hai să mergem!

- Stai să mă uit în oglindă și să mă dau din nou cu ruj. Vaaai, fusta asta e prea strâmtă. Stai să o schimb!

- Nu, nu, nu! E perfectă, iubita mea. Crede-mă!

Își pune rujul roșu, își mai dă cu puțin fixativ și este pregătită, după multe ture de câte 5 minute. 

- Hai, că mă încalț și mergem! 

Printre atâția pantofi de damă, își găsește cu greu singura lui pereche de pantofi.O aude cum bate din picior lângă el, tocurile răsunând sec pe parchet.

- Hai, mă, iubitu', că întârziem la maică-ta!



Articol scris pentru proba numărul 25 a competiției Superblog2017.

Etichete: , , , , ,