Prizonier - Gabriela Cristoiu - Recenzie


"Lăsăm o parte din noi în fiecare om pe care l-am întâlnit.

Suntem un pic din fiecare om pe care l-am posedat sau l-am iubit.

Suntem tot ce am sărutat, tot ce am iubit, tot ce am cunoscut, tot ce am atins. O parte din toate destinele care ne-au căzut la picioare sau care ne-au ridicat la înălțimea spiritului lor."


Se spune că dragostea e un sentiment înălțător. Dar, ce te faci când dragostea e ucigătoare, bolnavă, irațională?

Prizonier e o carte care ne arată o altă față a dragostei: cea care te aduce în pragul nebuniei, care îți distruge și ultima urmă de umanitate.

Maria este o femeie trecută de vârsta a doua. Asta nu o împiedică să ducă o viață nu doar excentrică, ci de-a dreptul șocantă. Sex, băutură, lux, ritualuri bizare, orgii... asta e viața ei și a iubitului ei Pavlov. Nu își mai știe identitatea sexuală, nu se mai recunoaște. Toată această nebunie o distruge, puțin câte puțin. 

Când se internează, speră că această detoxifiere prin care va trece o va vindeca, o va face să se regăsească pe ea, cea de dinainte. Însă, îl cunoaște pe Dimitri, un bărbat țintuit la pat, de boală, care trezește în ea pasiuni nebănuite, atât de mari încât îl va răpi și îl va ține încuiat într-o cușcă, pentru a fi sclavul dorințelor ei sexuale. Totul din dragoste, bineînțeles...

Mulțumesc, Editura TracusArte! Puteți achiziționa cartea de aici.

Etichete: , , ,